مداح موردعلاقه رهبرعلیه مشایی : این موجود در دولت عين آلت تناسلی است

روز آنلاين، محمدرضا یزدان پناه :

دو تن از مداحان مورد علاقه رهبر جمهوری اسلامی در سخنانی جداگانه و البته عمومی، اسفندیار رحیم مشایی را به آلت تناسلی مردانه تشبیه کردند.حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان که به عنوان مداح، پای ثابت مراسم مداحی و روضه خوانی های حسینیه امام خمینی در دفتر آیت الله خامنه ای به شمار می آیند، در سخنرانی های مجزایی که به مناسبت ماه رمضان در نقاط مختلف تهران داشتند، این تشبیه را در مورد رئیس دفتر احمدی نژاد به کار بردند.

سخنان اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی نژاد درباره مکتب ایران و واکنش های بعدی روحانیون ارشد حکومتی و محافظه کاران سنتی علیه این اظهارات، پای مداحان مشهور کشور را نیز به این منازعه باز کرد.

مداحانی که این بار و بر خلاف سابق نه در حمایت از دولت احمدی نژاد که در انتقاد از دولت اصولگرا و رئیسش به موضع گیری پرداختند.

حاج منصور ارضی که به تازگی به علت حادثه آتش سوزی مسجد ارک تهران در سال 83 به دادگاه فراخوانده شده بود، در سخنان اخیرش که در همین مسجد بیان شد، گفت: «این موجود در دولت عين آلت تناسلی است و بايد فكري به حالش كرد.»

وی با اشاره به سخنان اخير مشايي و واكنش مراجع تقلید و روحانیون به آن، اظهار داشت: «از دفتر رئيس جمهور سخناني شنيده مي‌شود كه اصلا در شان رئيس جمهور نيست.»

اين مداح مشهور برای توضیح هرچه بیشتر انتقاداتشاز مشایی  به ذكر يك حكايت تاریخی پرداخت و گفت: «يك روز يك فرد ضد اسلام به يكي از عاقد‌ها كه در حال خواندن خطبه عقد بود گفت: با چهارتا كلمه مانند «انكحت» و «زوجت»دو نفر به هم محرم مي‌شوند؟

اينها همه حرف است و حرف هم كه اثر ندارد! فرد عاقد رو به آن شخص كرد و زبان به فحاشي باز كرد كه اي مادر فلان! و خواهر فلان! فرد ضد اسلام با عصبانيت به عاقد گفت كه چرا فحش مي‌دهي و اين چه صحبت‌هايي است كه مي‌كني؟ عاقد هم كه رند بود گفت: اين‌ها همه حرف است و حرف هم كه اثر ندارد.»

حاج منصور با ذکر این حکایت به مشایی اشاره کرد و گفت: «حالا مشايي هم مي‌گويد اين‌ها همه حرف است و اثر ندارد من هم….»

این مداح مورد علاقه آیت الله خامنه ای در پایان سخنان تند و تیزش که با تکبیر و تشویق جمعیت حاضر همراه بود به احمدی نژاد هشدار داد: «اگر پيرامون اين شخص عمل مناسبي صورت نگيرد من خودم درستش مي‌كنم.»
(بخشی از مقاله )

17 پاسخ

  1. برای فهم بیشتر کلمات وواژه های این مقاله رجوع کنید به واژه نامه
    دولت (نهم ودهم) که در آینده نزدیک منتشر میشود…!!

  2. بابا اين آدم بسيار ساده اي هست و اصلا چيزي از سياست و پيچيدگي هاش نميدونه والله ما خودمون بزرگش كرديم آخرش هم يك مداحه كه خودش هم بارها گفته حرف هاي من به غير از مصيبت حونيها دو زار ارزش نداره حالا ما هي ازش خبر نقل ميكنيم .من از كوچكي ميشناختمش هزار سال هم عمر كنه درست بشو نيست ادبياتش همينه.

  3. مگه الت تناسلی چیز بدیه!!!

  4. آقا کریم !‌ساده بودن نمیتونه ضامن این باشه که آدم هر چی خواست بگه !! در ضمن این آقا که نمیتونه جلوی دهنش را بگیره پس چه جوری مدح اهل بیت رامی گه ؟ مداحی یک دهن عاری از گناه می خواد و یک دل عاشق و از همه مهمتر یک مغز که بتونه این دل و زبان را کنترل کنه ‍‍!!

  5. عجب مملکتی داریم

  6. مملكت ماچيزي بيشتراز روضه ورمضان ونوحه وندبه نيست
    متاسفانه

    • از آن گروه چه خواهي كه از هزار نفر
      اقل دويست نفر روضه خوان خر دارد

      دويست ديگر جن گير و شاعر و رمال
      دويست واعظ از روضه خوان بتر دارد

      (ديوان ايرج ميرزا)

  7. حالا اگر قبول كنيم كه مداح مورد علاقهء مقام معظم درست تشخيص داده و مشايي … مي باشد، بايد پرسيد رئيس جمهور مورد علاقهء ايشان كدام عضو شريف است؟

  8. دیدن نمی تونن حمایت از ولی فقیه رو عامل وحدت کنن، فحش و لعن علیه مشایی رو کردن.

  9. وای فاجعست
    مملکت ما رو چه بیشعور هایی اداره می کنن
    چقدر بی تربیت
    ببین کارمون به کجا رسیده که یک مداح داره مملکت رو میچرخونه

  10. اگر تو تونستی بدون آلت تناسلی زندگی کنی احمدی نژاد هم می تونه بدون مشایی زندگی کنه !!!!!!!!!!!!

  11. سؤالی اینروزها ذهنم را بخود مشغول کرده که حضراتی که 31 ساله که بر سر سفره ی ایران دربندنشسته و بیرحمانه مشغول تناول که چه عرض کنم، مشغول چپاولند،چطور حتا آوردن نام ایران تازه از آنهم از زبان یکنفر از خودشان را تحمل نمی کنند؟این جدیدترین توهینی است که به ایران و ایرانی
    روا داشته اند.سقف طاقت ملت معلوم نیست کجاست

  12. چرا این روزها ادما هر جی از دهنشون در میاد میگن یه کم خواهشن ادب رو رعایت کنید . مثلا مداحی

  13. اولا مملكت ديكتاتوري اينطوريه ديگه وقتي يه مداح در مورد مسائل سياسي دخالت بكنه اينطوري ميشه البته جاي تعجب نيست وقتي ريئس قوه قضايه در مورد دانشگاهها تصميم ميگيره از اين آقايون هم انتظار مي رود . هيچ جاي جهان ملت بدبختي مثل ما نداره مثل گوسفنديم هرچي ميگن عمل مي كنن .

بیان دیدگاه